Rodzinny wypad do Białki Tatrzańskiej

Od kiedy kilka lat temu przyszło na świat nasze pierwsze dziecko, regularnie jeździmy z rodziną na wakacje nad polskie morze. W przyszłym roku chcemy polecieć za granicę, w tym jednak postawiliśmy na nieco bardziej aktywny wypoczynek w górach. Razem z mężem uwielbiamy górskie wędrówki i postanowiliśmy, że zarazimy miłością do nich nasze dzieci. Wybór padł na Tatry, które są dla mnie najpiękniejszym miejscem w Polsce. Chcąc uniknąć zgiełku, który panuje w Zakopanem, postawiliśmy na nocleg w sąsiedniej miejscowości.

Pokój w górach dla rodziny z dziećmi

pokoje w białce tatrzańskiejGóry zachwycają swoim pięknem, różnorodnością krajobrazów i ciszą, która relaksuje nas i wprowadza w błogi stan. Od kiedy urodziły się nasze dzieci, nie mieliśmy okazji być z mężem w górach, chociaż uwielbiam wypoczynek oparty na górskich wędrówkach. Dlatego w tym roku postanowiliśmy zabrać nasze pociechy w góry właśnie. Znaleźliśmy dostosowane dla rodzin z dziećmi pokoje w białce tatrzańskiej i zarezerwowaliśmy jeden z aneksem kuchennym. Wygodne pokoje gościnne w Białce Tatrzańskiej są dostępne zarówno w hotelach, jak i w mniejszych lub większych pensjonatach. Wiele osób wynajmuje też kwatery prywatne. W większości przypadków możemy zdecydować się na ofertę z wyżywieniem, nad czym się poważnie zastanawiamy. Chociaż w Białce nie brakuje atrakcyjnych restauracji. Mamy też zamiar podskoczyć do Zakopanego, żeby pokazać dzieciom tę kultową z różnych względów miejscowość. Ceny za pokoje w górach są obecnie na bardzo przyzwoitym poziomie i często są bardziej przystępne, niż nad morzem. W końcu w miejscowościach górskich turyści przyjeżdżają niemal cały rok, a nad morzem sezon trwa praktycznie tylko przez kilka letnich miesięcy. Mimo tego, że wakacje w górach mamy zarezerwowane dopiero za dwa miesiące, to nasze dzieci już nie mogą się doczekać wyjazdu. Na razie wspólnie rozplanowujemy wyjazd, szukając najlepszych tras dla rodzin z dziećmi. Białka Tatrzańska jest bardzo dobrym wyborem wakacyjnym szczególnie dla tych, którzy nie przepadają za dużymi tłumami, które można spotkać w Zakopanem.

W tym roku po raz pierwszy wybieramy się z naszymi dziećmi na wakacje w górach. Do tej pory, bowiem, jeździliśmy tylko i wyłącznie w góry. Teraz czeka nas miła odmiana. Nocleg zarezerwowaliśmy w Białce Tatrzańskiej. Chcieliśmy bowiem spać w spokojnej miejscowości i być bliżej natury. Na pewno pojedziemy na jeden dzień do Zakopanego, pokazać dzieciom Krupówki czy skocznie, ale na co dzień będziemy przebywać w spokojniejszym miejscu, niż Zakopane oblężone przez turystów.